loading...

اینترنت سرا

متن آهنگ من عاشقتم مهدی جهانی من عاشقتم مث دیوونه ها بس گفتم بری جای زخمش میمونه بامناراحتی از دستم من از نبودت خستم چشمای تو دنیام بود چش روی دنیا بستمبگو بمونم یا برم حسرت تو موند رو دلم میخوام تور

مدیر سایت بازدید : 59 سه شنبه 22 فروردین 1402 زمان : 9:09 نظرات (0)

متن آهنگ من عاشقتم مهدی جهانی

من عاشقتم مث دیوونه ها بس گفتم بری جای زخمش میمونه بام
ناراحتی از دستم من از نبودت خستم چشمای تو دنیام بود چش روی دنیا بستم
بگو بمونم یا برم حسرت تو موند رو دلم میخوام تورو برگردونم اما راهشو نمیدونم

 آهنگ جدید مهدی جهانی به نام «من عاشقتم»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 151
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 315
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 914
  • بازدید ماه : 3,112
  • بازدید سال : 30,266
  • بازدید کلی : 65,911