loading...

اینترنت سرا

متخصص پوست بیش از سه هزار بیماری و عارضه مربوط به پوست، مو، ناخن و غشاهای مخاطی (پوشش داخلی پلک ها، بینی و دهان) را تشخیص داده و درمان می کند.به گزارش جامعه ایسکانیوز، متخصص پوست یا متخصص بیش از سه هز

مدیر سایت بازدید : 64 جمعه 20 مرداد 1402 زمان : 9:32 نظرات (0)


متخصص پوست بیش از سه هزار بیماری و عارضه مربوط به پوست، مو، ناخن و غشاهای مخاطی (پوشش داخلی پلک ها، بینی و دهان) را تشخیص داده و درمان می کند.

به گزارش جامعه ایسکانیوز، متخصص پوست یا متخصص بیش از سه هزار بیماری و مشکل مربوط به پوست، مو، ناخن و غشاء (غشای داخلی پلک، بینی و دهان) را معاینه و درمان می کند. متخصص پوست در درمان بسیاری از بیماری های پوستی مانند اگزما، آکنه، پسوریازیس، آکنه، روزاسه، سرطان پوست، چین و چروک، لکه های ناشی از افزایش سن و ریزش مو تخصص دارد. مراجعه منظم به یک متخصص پوست واجد شرایط برای همه گروه های سنی، از کودکان تا سالمندان بالای 100 سال، مفید است.

متقاضیانی که می خواهند در آینده متخصص پوست شوند باید حداقل 12 سال دوره آموزشی را بگذرانند که شامل حداقل 3 سال دوره رزیدنتی در زمینه پوست می شود - این آموزش معادل دوازده هزار ساعت تا از شانزده ساعت است. درمان بیمار.

متأسفانه همه متخصصان پوست مهارت و دانش یکسانی ندارند. یافتن یک متخصص پوست ماهر که تجربه، دانش و مهارت‌هایش با نیازهای شما مطابقت داشته باشد، زمان و تلاش می‌برد. ایده خوبی است که یک متخصص پوست خوب را به صورت آنلاین جستجو کنید یا از دوستان و خانواده خود بخواهید که یک متخصص پوست خوب را به شما معرفی کنند.

یک متخصص پوست خوب نیازهای شما را درک می کند.

پوست

هدف کلی یافتن بهترین متخصص پوست برای نیازهای خود است، بنابراین ابتدا باید نیازهای خود را ارزیابی کنید. چرا می خواهید با یک متخصص پوست مشورت کنید؟ نیازها یا ناراحتی های پوستی خاص هر فرد را می توان به سه دسته درمان پزشکی، جراحی و زیبایی تقسیم کرد.

درمان های هر سه دسته، پوست را زیبا می کنند، اما هر کدام برای رفع مشکلات خاص پوستی مناسب هستند. همه متخصصان پوست برای ارائه هر سه نوع درمان پوستی مجرب یا آموزش دیده نیستند. برخی از متخصصان پوست فقط در زمینه پوست پزشکی تخصص دارند، در حالی که برخی دیگر برای انجام درمان های زیبایی آموزش دیده اند. پوست پزشکی اغلب برای بیماری های پوستی مانند روزاسه یا آکنه کیستیک مفید است. درماتولوژی جراحی به طور کلی با حذف تومورها یا ملانوم ها سروکار دارد. علاوه بر این، متخصصان پوست با متخصصان زنان که دانش بیشتری در مورد دستگاه تناسلی زنان دارند و متخصصان ارولوژی برای درمان بیماری های مقاربتی مانند زگیل تناسلی کار می کنند.

درماتولوژی زیبایی شامل آن دسته از درمان‌های پوستی مانند بوتاکس و لیفت صورت است که برای جوان‌سازی، معکوس کردن علائم پیری یا زیبایی صورت انجام می‌شود. مراقبت های ویژه پوست نیز با لیزر موهای زائد پوست و صورت سر و کار دارد. هنگامی که نیازهای خود و خدمات مورد نیاز خود را مشخص کردید، می توانید لیستی از متخصصان پوست را که برای شما مناسب هستند محدود کنید.

نحوه برخورد با بیماران

پوست

همه بیماران سزاوار مراقبت از یک متخصص پوست هستند که با آنها احساس راحتی می کنند. با این توضیحات، باید یک متخصص پوست با شخصیت و سبک ارتباطی مناسب خود را پیدا کنید. هنگام گوش دادن به نظرات بیماران قبلی یا درخواست از آشنایان برای توصیه متخصص پوست مراقب باشید، زیرا ممکن است متخصص با عجله بیمار را ملاقات کند یا به بیمار فرصت دهد تا نگرانی ها و خواسته های خود را برطرف کند. یک متخصص پوست خوب به بیمار فرصت می دهد تا در مورد مشکل صحبت کند و تمام گزینه های درمانی ممکن را توضیح دهد.

بعد از چند ساعت خدمت

بیماران همیشه حتی در خارج از ساعات کاری به متخصص پوست مراجعه می کنند، یعنی دسترسی در شب و روزهای تعطیل بسیار مهم است. بسیاری از متخصصان پوست همیشه در دسترس هستند و با شرایط خاص مانند آلرژی مقابله می کنند. تصور نکنید که اگر در تعطیلات یا خارج از محل کار مشکلی دارید، کسی سراغ شما نخواهد آمد.

در طول بازدید به تمام سوالات پاسخ دهید

درمان توسط متخصص پوست باید به گونه ای باشد که بیمار احساس کند در طول ویزیت پزشک به تمام سوالات او پاسخ داده و نگرانی های او را برطرف کرده است. بیماران نباید سردرگم مطب را ترک کنند. برخی از بیماران به طور دقیق علائم و ناراحتی خود را توصیف نمی کنند. برخی بازتر و راحت‌تر نگرانی‌های خود را بدون احساس فشار یا عجله توضیح می‌دهند.

پزشکان نباید بیماران را مجبور به عجله کنند، بلکه با حوصله گوش کنند. متخصصین پوست عوارض پوستی مختلف مانند خال، لک و ریزش مو را درمان می کنند. متخصصان پوست به طور مداوم در حال بهبود و به روز رسانی دانش و مهارت های خود هستند تا بهترین درمان ممکن را به بیماران ارائه دهند.

بررسی ها و پیوندها را بررسی کنید

مورد دیگری که می تواند گواهی بر مهارت و تجربه متخصص پوست باشد علاوه بر گواهی پزشک، نظر بیماران قبلی است. ببینید دیگران در مورد متخصص پوست و خدمات او چه می گویند. بررسی‌هایی را بررسی کنید که به شما اطلاعاتی در مورد امکاناتی مانند دوستی شخصی و اداری، ساعات کار، یا هزینه‌های پنهان می‌دهد. بنابراین، شما نباید تنها به بررسی ها اعتماد کنید. بهتر است با احتیاط پیش بروید.

اگر خودتان نمی توانید یک متخصص پوست خوب پیدا کنید، درخواست از شخص دیگری برای معرفی می تواند نقطه شروع خوبی باشد. از پزشک عمومی یا دوستان و خانواده خود بخواهید که بهترین متخصص پوست را به شما معرفی کند.

بعد از جلسه اول مرور کنید

مراجعه به متخصص پوست با امضای قرارداد مادام العمر و غیرقابل برگشت یکسان نیست. ممکن است در مواقعی لازم باشد که برای یافتن متخصص پوست مناسب به چندین متخصص مراجعه کنید. بنابراین پس از جلسه اول به تجربه خود امتیاز دهید.

چقدر متخصص بدبخت بود؟ حرف های شما را شنید؟ نظرات او چه احساسی نسبت به پوست شما ایجاد کرد؟ آیا محیط کلینیک دوستانه بود؟ آیا به شما زمان کافی دادند؟ اگر از میزان توجه متخصص راضی نیستید، می توانید قرار ملاقات بعدی را لغو کرده و جستجو را دوباره شروع کنید.

بیمه

و نکته آخر که بسیار مهم است؛ برای جلوگیری از تعجب از صورت‌حساب‌های کمرشکن و صورت‌حساب‌های خارج از بیمه، باید مطمئن شوید که شرکت بیمه شما متخصص پوست انتخابی شما را برای انجام درمان مورد نظر شما صلاحیت می‌داند. وضعیت متخصص را به صورت حضوری با شرکت بیمه بررسی کنید. همچنین اگر شرکت بیمه لازم بداند، از پزشک عمومی خود یک معرفی نامه دریافت کنید.

نتیجه

در حالی که آکنه ساده ممکن است به اندازه کافی جدی به نظر نرسد تا بتوانید متخصص پوست مناسب را پیدا کنید، برخی از بیماری های پوستی جدی تر هستند و باید توسط یک متخصص پوست با تجربه درمان شوند. به عنوان مثال، انواع خاصی از سرطان پوست بسیار خطرناک هستند و نیاز به درمان مناسب و فوری دارند.

به جای وحشت در ۹۰ دقیقه، از دست دادن یک دست و پا و یافتن "بهترین پزشک در منطقه برای درمان سرطان پوست"، بهتر است هم اکنون با در نظر گرفتن پیشنهادات بالا یک متخصص پوست دارای مجوز و با تجربه پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: https://pezeshke-shahr.com/پوست-و-مو/متخصص-پوست-و-مو-در-شیراز/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 151
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 315
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 853
  • بازدید ماه : 3,051
  • بازدید سال : 30,205
  • بازدید کلی : 65,850