loading...

اینترنت سرا

هر کسی که به طور منظم از ماشین استفاده می کند یا مالک آن است، در مورد روکش صندلی ها می داند. در واقع اکثر دارندگان خودرو دوست دارند برای خودروی خود از روکش استفاده کنند و یکی از تزئینات داخلی خودرو به

مدیر سایت بازدید : 377 شنبه 17 تیر 1402 زمان : 10:31 نظرات (0)


هر کسی که به طور منظم از ماشین استفاده می کند یا مالک آن است، در مورد روکش صندلی ها می داند. در واقع اکثر دارندگان خودرو دوست دارند برای خودروی خود از روکش استفاده کنند و یکی از تزئینات داخلی خودرو به حساب می آید. در این مطلب به طور کامل در مورد روکش صندلی ماشین صحبت می کنیم و نکاتی را بیان می کنیم تا در هنگام خرید روکش صندلی ماشین و خرید روکش مخصوص ماشین خود دچار مشکل نشوید. تا پایان مقاله نکات مهم قبل از خرید روکش صندلی با ما همراه باشید و از پیشنهاد ویژه تلوکس بهره ببرید.

روکش صندلی چیست؟

اول از همه بهتر است بدانیم روکش صندلی چیست و چه کاربردی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که روکش صندلی یکی از تزیینات داخلی خودرو است و با توجه به رنگ خودرو خریداری می شود و باعث راحتی و زیبایی و سلامت بیشتر سرنشینان خودرو می شود. یکی از نکات جالب در مورد استفاده از روکش صندلی خودرو تاثیر آن بر دمای خودرو است. استفاده از روکش صندلی خودرو علاوه بر اینکه به خودرو زیبایی می بخشد، از صندلی های خودرو نیز محافظت می کند.

راهنمای خرید روکش صندلی ماشین

انواع صندلی ماشین

روکش صندلی از جنس پارچه

این نوع روکش توسط خودروساز تولید و تولید می شود و دارای رنگ و شکل می باشد. این روکش ها روی صندلی ماشین دوخته می شوند و قابل جدا شدن و شستشو نیستند. در واقع این نوع روکش با توجه به طراحی و مهندسی منحصر به فرد دوخته می شود و مورد پسند بسیاری از افراد قرار می گیرد. همچنین نام دیگر این نوع روکش ها تودوزی است.

روکش صندلی های مختلف

این نوع روکش صندلی توسط سازنده خودرو تولید نمی شود. معمولاً توسط خریدار خودرو در بازار خریداری می شود. در این منطقه، شرکت‌های تولیدی زیادی وجود دارند که روکش‌های صندلی را در مواد مختلفی مانند پارچه ساده، مخمل، چرم واقعی و چرم مصنوعی تولید و به فروش می‌رسانند. Tellux یکی از تامین کنندگان پیشرو در زمینه روکش صندلی و لوازم جانبی خودرو است که طیف گسترده ای از روکش صندلی با کیفیت را برای انواع مدل های خودرو به مشتریان خود ارائه می دهد.

نکاتی که هنگام خرید روکش صندلی ماشین باید در نظر بگیرید

قیمت جلد

بودجه و مقدار پولی که برای روکش صندلی ماشین در نظر گرفته اید، عامل تعیین کننده در خرید روکش صندلی ماشین است. اولین چیزی که در هنگام خرید روکش صندلی باید به آن توجه کنید قیمت آن است. در واقع، پس از تعیین بودجه، بسیاری از مدل هایی که خارج از محدوده قیمتی شما هستند حذف می شوند و انتخاب را برای شما آسان تر می کنند.

مواد لایه

روکش صندلی ماشین مواد مختلفی دارد. از پارچه معمولی گرفته تا چرم طبیعی و مصنوعی از جمله موادی هستند که برای پوشش صندلی خودرو استفاده می شود و هر کدام مزایا و معایبی دارند. در نتیجه هنگام خرید حتما به جنس صندلی ماشینی که انتخاب می کنید دقت کنید و تصمیم بگیرید که پارچه ای بهتر است یا چرم.

رنگ لباس

یکی از نکات مهمی که در خرید روکش صندلی ماشین باید به آن توجه کنید رنگ روکش است. در واقع با توجه به سلیقه خود می توانید رنگ روکش خودرو را متناسب با داشبورد، کف خودرو، بالای در و کمربند ایمنی تنظیم کنید. این نوع پیکربندی ها و ترکیب رنگ ها زیبایی خاص خود را به ماشین شما می بخشد.

ویژگی های بهترین روکش صندلی ماشین

نوع دوخت پوشش

علاوه بر اینکه جنس روکش مهم است، نوع و کیفیت دوخت روکش نیز بسیار مهم است و این یکی از نکات مهم دیگر قبل از خرید روکش صندلی است. به این ترتیب اگر روکش خریداری شده خوب دوخته نشود، خیلی سریع از آن قسمت های دوخته شده پاره می شود. پس حتما به جنس و نوع دوخت روی جلد دقت کنید.

گارانتی حفاظتی

اکثر روکش های موجود در بازار دارای گارانتی مخصوصا روکش های چرمی هستند. چون دو نوع چرم وجود دارد، چرم مصنوعی و چرم طبیعی، طبیعی بودن آن را تضمین می کند. پس هنگام خرید صندلی خودرو به گارانتی آن توجه کنید.

برای اطمینان از کیفیت روکش صندلی خود به نکات زیر توجه کنید:

در هنگام خرید به نحوه دوخت روکش دقت کنید و هر چه روکش مرتب و با دقت دوخته شود، درزها خوب دوخته شده و درزهای مختلف به زیبایی دوخته شده است.

بخیه ها باید خوب دوخته شوند تا به راحتی از هم جدا نشوند.

به الگوی دوخت و شکل برش ها دقت کنید.

جنس پارچه باید در برابر سایش مقاوم باشد.

جنس پارچه نباید سریع عرق کند.

به کیفیت، دوام و عمر طولانی آن توجه کنید.

در حضور نور خورشید خیلی سریع رنگ را تغییر ندهید.

قابل شستشو است.

مطمئن شوید که قطعات تشکیل دهنده پوسته کوچکتر و بزرگتر باشند.

در صورت امکان، یک تکه روکش صندلی را امتحان کنید تا اندازه دقیق و دوخته شده با صندلی ماشین شما باشد.

هنگام انتخاب روکش صندلی خودرو، به یاد داشته باشید که هر چه روکش بلندتر و کوتاه تر باشد، کیفیت بهتری دارد. معمولا کاورها 60 تا 70 تکه، حرفه ای و لوکس 170 تا 180 تکه دارند.

تصویر مدل سطح جدید

آخرین کلمه

در این مقاله به بررسی کامل روکش های خودرو پرداخته و موارد ضروری برای خرید روکش صندلی خودرو را بررسی کرده ایم. با رعایت نکات و ترفندهای ذکر شده در این مقاله می توانید یک روکش صندلی مناسب و باکیفیت برای خودروی خود خریداری کنید. برای خرید لوازم و قطعات خودرو می توانید به سایت تلکس مراجعه کرده و خریدی مطمئن انجام دهید.

مراجعه به منبع: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/روکش-صندلی/سایپا/روکش-صندلی-ساینا/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 245
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 989
  • بازدید ماه : 607
  • بازدید سال : 27,761
  • بازدید کلی : 63,406