loading...

اینترنت سرا

متن آهنگ مرتضی اشرفی دله دیگه میتونه پیش یکی گیر کنه دله دیگه میتونه پیش یکی گیر کنه دله دیگه میشه داغون شه تورو پیر کنه!♫!دله دیگه تورو میتونه به یه دیوونه تبدیل کنه دله دیگه میشه عاشق بشه و کارتو ت

مدیر سایت بازدید : 33 دوشنبه 06 فروردین 1403 زمان : 20:17 نظرات (0)

متن آهنگ مرتضی اشرفی دله دیگه میتونه پیش یکی گیر کنه

دله دیگه میتونه پیش یکی گیر کنه دله دیگه میشه داغون شه تورو پیر کنه!♫!
دله دیگه تورو میتونه به یه دیوونه تبدیل کنه دله دیگه میشه عاشق بشه و کارتو تعطیل کنه!♫!
دله دیگه دله دیگه !♫!
دمتم گرم ای دل شدم آخر باطل دیوونم کردی رفت دیگه نیستم عاقل!♫!
دل حساس من اینم شانس من همه رفتن لاقل تو بمونی واسه من!♫!
دمتم گرم ای دل شدم آخر باطل دیوونم کردی رفت دیگه نیستم عاقل!♫!
دل حساس من اینم شانس من همه رفتن لاقل تو بمونی واسه من!♫!

دله دیگه اگه ناخواسته هوایی بشه حس و حالی که میاره آدمو میکشه!♫!
گله دارم اینکه باید با همین درد رفاقت کنم نمیدونم کیو قاضی کنم از دل شکایت کنم!♫!
دله دیگه دله دیگه !♫!
دمتم گرم ای دل شدم آخر باطل دیوونم کردی رفت دیگه نیستم عاقل!♫!
دل حساس من اینم شانس من همه رفتن لاقل تو بمونی واسه من!♫!
دمتم گرم ای دل شدم آخر باطل دیوونم کردی رفت دیگه نیستم عاقل!♫!
دل حساس من اینم شانس من همه رفتن لاقل تو بمونی واسه من!♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/121480/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 281
  • باردید دیروز : 184
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 814
  • بازدید ماه : 3,012
  • بازدید سال : 30,166
  • بازدید کلی : 65,811