loading...

اینترنت سرا

لازم است بدانید که مرکز کارواش یکی از ابزارهای موثر است. این ابزار یکی از اجزای رشد انسان است و کمک زیادی به پیشرفت امور می کند. یک ماشین کارواش می تواند ماشین، شیشه جلو یا هر وسیله دیگری را در 10 تا

مدیر سایت بازدید : 741 چهارشنبه 18 بهمن 1402 زمان : 20:24 نظرات (0)


لازم است بدانید که مرکز کارواش یکی از ابزارهای موثر است. این ابزار یکی از اجزای رشد انسان است و کمک زیادی به پیشرفت امور می کند. یک ماشین کارواش می تواند ماشین، شیشه جلو یا هر وسیله دیگری را در 10 تا 15 دقیقه شستشو و تمیز کند. علاوه بر این می توانید همیشه از کارواش در منزل استفاده کنید و وقت و انرژی خود را خارج از منزل صرف نکنید. این ابزار مفید باعث صرفه جویی در آب و زمان شما می شود. چون فشار آب را بسیار قوی می کند در این صورت سرعت کار شما زیاد می شود و بدون اتلاف وقت ماشین یا وسایل دیگر را می شویید; از طرفی به کمک دسته می توانید تمام قسمت های باریک، سفت و سخت دسترسی را به راحتی تمیز کنید. انواع و قیمت آبگرمکن های صنعتی خودرو را می توانید از نمایندگی های مورد اعتماد این تجهیزات جویا شوید.

انواع پمپ کارواش صنعتی

لازم به ذکر است که پمپ های کارواش به دو دسته اصلی تقسیم می شوند: پمپ جابجایی مثبت و پمپ گریز از مرکز، دسته اول شامل: پمپ پیستونی، پمپ دنده ای، پمپ دیافراگمی، پمپ اندازه گیری، پمپ پریستالتیک، پمپ لوبی، پمپ پایه، پمپ بشکه ای، پمپ مغناطیسی، پمپ های شیمیایی و دوغاب، پمپ های لوازم خانگی، پمپ های کف ، پمپ های صنعتی ، آب و فاضلاب ، خود پرایمینگ ، گریز از مرکز افقی و عمودی ، پمپ شناور کف و ... آنها نیز در دسته دوم قرار دارند. ناگفته نماند که استفاده از پمپ ها به صورت آب گرم یا سرد، برقی، بنزینی و گازوئیلی است.

فشار خروجی آب در ماشین لباسشویی در خانه تقریباً می باشد. 70 تا 170 بار و در دریاچه صنعتی 200 بار است. پمپ ها دارای لوازم جانبی مانند گیج فشار، شیر فشار، تفنگ، لنج، آکومولاتور و فیلتر پمپ پیستونی هستند. جنس بدنه آن نیز بسته به کارکرد و شرکت سازنده انواع مختلفی مانند استیل و برنز دارد. اجزای پمپ کارواش شامل: پیستون، سیلندر، صفحه زاویه دار، صفحه شیاردار، محور متحرک و کنترل کننده پیستون می باشد. انواع و قیمت پمپ های کارواش صنعتی در دفترچه راهنمای آنها ذکر شده است.

تفاوت پمپ کارواش صنعتی و خانگی

لازم به ذکر است موتورهای ماشین لباسشویی های صنعتی از نوع القایی بوده و برای استفاده طولانی مدت طراحی شده اند ضمن اینکه طول عمر و قدرت آنها نیز بیشتر است. اما موتور ماشین لباسشویی های خانگی از نوع کلکتوری می باشد. به طور کلی تمامی اجزای کارواش های صنعتی دارای بالاترین کیفیت هستند. به عنوان مثال، جنس سرسیلندر در کارواش های صنعتی برنج است، در حالی که در کارواش های خانگی از آلومینیوم یا برنج درجه دو ساخته می شود. واشرهای خانگی معمولا تا 110 با دبی کمتر تحت فشار هستند اما واشرهای صنعتی تا 200 بار فشار دارند. بنابراین پیستون های آن از جنس سرامیک می باشد تا در حین استفاده مداوم آسیب نبینند.

لازم به ذکر است که پمپ کارواش قابلیت اتصال به برق تک فاز با سرعت 100 بار را دارد. اما برای کاربردهای بزرگتر باید از برق سه فاز استفاده کرد. زیرا برق تک فاز توان کافی برای کارکرد دستگاه را ندارد. به طور کلی، شستن ماشین در خانه کارایی بیشتری نسبت به شلنگ دارد.

کاربرد ماشین لباسشویی پمپ صنعتی

در یک تقسیم بندی دیگر ماشین لباسشویی ها را می توان به سه گروه تجاری، نیمه صنعتی و خانگی تقسیم کرد که از نظر قدرت و ولتاژ موتور با هم تفاوت دارند. از کاربردهای مهم کارواش های صنعتی می توان به چربی زدایی، تمیز کردن، تمیز کردن رنگ، شستشوی تجهیزات و امکانات اشاره کرد. از جمله این صنایع می توان به پتروشیمی، نفت، گاز، لوله کشی و سرامیک اشاره کرد. همچنین می توان از ماشین لباسشویی برای مصارف دیگر خانه مثلا کف سالن، خانه، راهرو، پارکینگ و سنگ، سیمان، آجر و شیشه استفاده کرد. پمپ کارواش یا جت آب که داخل آن یک پمپ پیستونی دارد و می تواند سقف ها، گذرگاه ها، سطل های زباله بزرگ، ترازوهای استخر و غیره را تمیز کند. قابل شستشو در ماشین لباسشویی است

تابلوهای کارواش برای استفاده بهتر

روی هر دستگاه اختصارات نوشته شده است که برای استفاده خوب و صحیح، خوب است با معانی آنها آشنا شوید. به عنوان مثال: GPM مخفف فشار آب است، هرچه فشار آب را هنگام شستشو بیشتر کنید، زمان کمتری را برای تمیز کردن صرف می کنید. PSI همچنین مخفف Electrical Load Power است و فشار وارد شده به موتور را نشان می دهد. در نهایت، محصول GPM و PSI نشان دهنده قدرت تمیز دستگاه است. https://ajdarkala.ir/industrial-car-wash-pump/

سرعت شستشو، با پمپ کارواش صنعتی و خانگی

در این مقاله اطلاعات جامع و مفیدی در مورد پمپ های کارواش صنعتی، انواع و اقسام مختلف آنها، کارایی این پمپ های کارواش کارآمد، تفاوت آنها و مقایسه آن ها با مدل های کارواش خانگی و نیمه صنعتی قرار داده ایم. جایی که خوانندگان می توانند به سؤالات شما در مورد With پاسخ دهند، مدلی را انتخاب کنند و کاربرد آن را دریافت کنند. توجه به انواع و قیمت پمپ های شستشوی خودروهای صنعتی که در نمایندگی های معتبر تجاری آب نیرو عرضه می شوند، حائز اهمیت است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 601
  • بازدید ماه : 5,933
  • بازدید سال : 42,178
  • بازدید کلی : 77,823