loading...

اینترنت سرا

روش های بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟ آیا نگران اندازه آلت تناسلی خود هستید؟ این احتمال وجود دارد که افراد مختلف در مورد اندازه و شکل آلت تناسلی خود نگران باشند. امروزه یکی از رایج ترین مشکلات جنسی که بس

مدیر سایت بازدید : 216 چهارشنبه 02 اسفند 1402 زمان : 10:10 نظرات (0)


روش های بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟ آیا نگران اندازه آلت تناسلی خود هستید؟ این احتمال وجود دارد که افراد مختلف در مورد اندازه و شکل آلت تناسلی خود نگران باشند. امروزه یکی از رایج ترین مشکلات جنسی که بسیاری از مردان با آن دست و پنجه نرم می کنند، نگرانی در مورد اندازه آلت تناسلی و کوچک بودن آن است. به همین دلیل است که مردم به دنبال راه هایی برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود هستند.

در واقع، در بسیاری از موارد، این تنها خود مرد است که معتقد است میزان مجازات او نامناسب است. این بدان معناست که بر خلاف تصور فرد، به گفته متخصص اورولوژی، اندازه تنبیه او ممکن است مناسب باشد. پروفسور کوان وایلی، مشاور جنسی، گفت: "مردانی که نگران اندازه آلت تناسلی کوچک خود هستند، باید قبل از استفاده از هر روش درمانی با یک مشاور مشورت کنند."

بزرگ شدن آلت تناسلی چیست؟

ترس از اینکه آلت تناسلی شما برای جلب رضایت شریک جنسی شما در طول رابطه جنسی خیلی کوچک است می تواند منجر به ناراحتی و شک و تردید دائمی شود. اما اکثر مردانی که فکر می کنند آلت تناسلی کوچکی دارند در واقع سایز متوسط ​​محسوب می شوند نه کوچک!

بسیاری از مردان تصور اغراق آمیزی در مورد اندازه آلت تناسلی و اندازه دستگاه تناسلی مردان دارند و به روش های خانگی و شیمیایی برای افزایش سایز فکر می کنند. (آلت تناسلی وقتی در حالت نعوظ کمتر از 7.5 سانتی متر باشد کوچک در نظر گرفته می شود). این وضعیتی است که میکروپنیس نامیده می شود

چگونه باید از یک مرد بزرگ خوشمان نیاید؟

مردم تمایل دارند شایعات مربوط به طول یا اندازه آلت تناسلی خود را باور کنند. به عنوان مثال، برخی افراد معتقدند که داشتن رحم 30 سانتی متری طبیعی است. با این حال، طبق تحقیقات انجام شده، اندازه متوسط ​​آلت تناسلی مرد در حالت نعوظ یا نعوظ بین 12.5 تا 15 سانتی متر و در وضعیت بین 10 تا 12 سانتی متر است.

بسیاری از مردان فکر می کنند که آلت تناسلی بزرگتر برای مردان و زنان ضروری است. با این حال، طبق یک نظرسنجی از 52000 زن، بیش از 85٪ گفتند که از اندازه طبیعی آلت تناسلی همسر خود خوشحال و راضی هستند و نیازی به بزرگ کردن آلت تناسلی همسر خود ندارند.

طبق مطالعات انجام شده، اندازه متوسط ​​آلت مرد در حالت نعوظ 5 تا 6 اینچ (یعنی 12.5 تا 15 سانتی متر) است.

بهترین راه برای افزایش سایز آلت تناسلی چیست؟ (نحوه بزرگ کردن آلت تناسلی)

با توجه به نیاز مردان به بزرگ کردن آلت تناسلی و بزرگ کردن آلت تناسلی خود، امروزه اینترنت پر از روش های مختلف برای این منظور است. برخی برای افزایش طول و برخی دیگر برای افزایش ضخامت آلت تناسلی (افزایش قطر آلت تناسلی) طراحی شده اند. اما آیا تمام روش های بالا کار می کنند؟ در زیر به معرفی و بررسی متداول ترین روش های افزایش سایز دکمه می پردازیم.

1. روش های غیر جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان + بهترین و قویترین داروی کلفت کننده  مرد

برای افزایش سایز آلت تناسلی که در بیشتر موارد به دلیل ژنتیک است از روش هایی مانند پمپ آلت تناسلی، دستگاه وکیوم، شات P، امواج ضربه ای و تزریق چربی استفاده می شود. اما اثربخشی این روش ها از نظر علمی ثابت نشده است.همچنین مصرف خودسرانه داروهای بدون تجویز و مکمل های غذایی خطرناک است.

بهترین قرص ها و لامپ ها برای بزرگ کردن دائمی آلت مرد کدامند؟ (بهترین قرص های افزایش سایز آلت تناسلی در داروخانه)

این محصولات اغلب حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، هورمون ها و مواد گیاهی هستند که گفته می شود تاثیر مثبتی بر رشد ناخواسته دارند. برخلاف توصیه های قوی و چشمگیر، هیچ تحقیق یا شواهد بالینی دال بر اثربخشی آن وجود ندارد. علاوه بر این، برخی از آنها می توانند خطرناک باشند.

به عنوان مثال، در یک مطالعه دانشگاه مریلند، هنگام تجزیه و تحلیل برخی از این مواد، آثار سرب، آفت کش ها، باکتری E. coli و مدفوع حیوانات یافت شد. به عنوان مثال قرص های ویاگرا و لویترا جزء این گروه هستند.

به گفته متخصصان اورولوژی، استفاده از داروها برای بزرگ کردن آلت تناسلی تأثیر مثبتی ندارد. در صورت موفقیت می توان آنها را برد و در داروخانه ها فروخت. استفاده از لوسیون برای افرادی که نسبت به پوست خود خجالتی هستند و احساس راحتی می کنند مناسب است. اما مطمئناً برش روی رشد اسپرم تأثیر نمی گذارد. قبل از مصرف داروهایی برای بهبود رابطه جنسی یا افزایش سایز آلت تناسلی، حتما با یک متخصص اورولوژی مشورت کنید.

برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود (درمان خانگی) چه باید کرد؟ دستگاه های وکیوم یا پمپ های آلت تناسلی (Vacuum)

این دستگاه دارای پکیج اختصاصی می باشد. سپس از یک پمپ متصل به محفظه برای حذف هوا برای ایجاد خلاء استفاده می شود. خلاء حاصل، خون بیشتری را به آلت تناسلی می رساند و باعث تورم می شود. دستگاه مکش یا پمپ اسپرم گاهی اوقات به عنوان یک درمان موقت برای مردان مبتلا به اختلال نعوظ استفاده می شود.

اما باید دانست که استفاده بیش از حد از لوله های آلت تناسلی می تواند به بافت آلت تناسلی آسیب برساند و باعث اختلال نعوظ شود. شواهد کمی از تاثیر مثبت این دستگاه بر رشد آلت تناسلی وجود دارد. گاهی اوقات در درمان کوتاه مدت افراد مبتلا به اختلال نعوظ از دستگاه مکنده یا پمپ قلمی استفاده می شود.

افزایش دهنده آلت تناسلی

این دستگاه از کشش و انقباض طبیعی برای بلند کردن و بزرگ کردن آلت تناسلی شما استفاده می کند. در یک مطالعه، گزارش شد که پس از 3 ماه استفاده از اکستنشن آلت تناسلی، طول آلت تناسلی شرکت کنندگان به طور متوسط ​​1.5 سانتی متر افزایش یافت.

برای استفاده گسترده از این ابزار به تحقیقات بیشتری نیاز است. استفاده از اکستنشن کننده آلت تناسلی ممکن است دشوار و پیچیده باشد. علاوه بر این، اگر انبساط از حد معینی فراتر رود، باعث کبودی، آسیب عصبی و لخته شدن خون در رگ‌های خونی آلت تناسلی می‌شود.

جلکینگ

این یک نوع بازی است که در فارسی به نام جالگزهان شناخته می شود. در این بازی‌ها از حرکات دست به دست استفاده می‌شود و دست‌ها از لبه با یکدیگر به دور اتو کشیده می‌شوند، از آلت تناسلی تا نوک آن پایین می‌آیند و خون را به داخل آلت تناسلی در نوک می‌برند. اگرچه این روش نسبت به سایر روش ها ایمن تر است، اما هیچ مدرک علمی برای آن وجود ندارد. علاوه بر این، می تواند باعث آسیب، درد یا آسیب به آلت تناسلی شود.

شهوت می تواند به لذت نیز گسترش یابد. او این سوال را مطرح کرد که آیا خودارضایی طول آلت تناسلی را افزایش می دهد؟ خیر، خودارضایی اندازه آلت تناسلی را افزایش نمی دهد. اما می تواند یکی از عوارض خودارضایی را ایجاد کند که انزال زودرس است. بنابراین، بدون مشورت با متخصص اورولوژی شروع به بزرگ کردن آلت تناسلی نکنید. زیرا نه تنها قد آلت تناسلی شما کاهش نمی یابد، بلکه می توانید ده ها آسیب جدی نیز دریافت کنید.

ژل و تزریق فیلر، بهترین ژل برای افزایش سایز آلت تناسلی چیست؟

برای افزایش ضخامت اندام، برخی از پزشکان از پرکننده ها استفاده می کنند. این مشابه استفاده از فیلرها برای تزریق ژل لب و گونه است. به عنوان مثال، گاهی اوقات از ژل های Juviderm یا Restylen که ژل های مبتنی بر اسید هیالورونیک هستند برای ضخیم کردن آلت تناسلی استفاده می شود.

این روش به عنوان آمپول بزرگ کننده آلت تناسلی یا ژل بزرگ کننده آلت تناسلی نیز شناخته می شود. این مواد معمولاً حدود 6 ماه دوام می آورند و پس از آن جذب بدن می شوند. هیچ اطلاعاتی در مورد مناسب بودن این روش وجود ندارد و نمی توان آن را تأیید کرد.

نکته مهم: لطفا گول تبلیغات را نخورید. ژل بزرگ کننده آلت تناسلی یا لامپ بزرگ کننده آلت تناسلی فقط می تواند جیب شما را خالی کند. این امر علاوه بر ضرر اقتصادی، می تواند عوارض جانبی خطرناکی نیز داشته باشد. بنابراین قبل از هر اقدامی برای بزرگ کردن آلت تناسلی با یک متخصص اورولوژی مشورت کنید.

آویزان کردن وزنه روی آلت تناسلی (روش آویزان کردن)

وزنه ها انواع مختلفی دارند. وزن حلقه آلت تناسلی در انتهای جلویی سر آلت تناسلی قرار می گیرد. یا وزنه هایی با توپ یا صفحاتی که با کمک تسمه یا کمربند از انتهای آلت تناسلی آویزان می شوند. عملکرد وزنه ها ایجاد فشار و مقاومت در نوک آلت تناسلی است که به تدریج عضلات بدن آلت تناسلی را کشش می دهد. بنابراین، در نهایت منجر به بزرگ شدن آلت تناسلی می شود.

این روش می تواند به افزایش سایز آلت تناسلی کمک کند. تحقیقات بسیار کمی در این زمینه وجود دارد. اما استفاده از این روش توصیه نمی شود زیرا می تواند باعث آسیب دائمی شود. این روش همچنین با ایجاد تنش به عنوان وسیله کشنده عمل می کند و عوارض آن به عنوان وسیله کشنده شامل کبودی، آسیب عصبی و لخته شدن خون است. برای خرید جدیدترین قرص افزایش سایز با ما تماس بگیرید


2. روش های جراحی برای بزرگ شدن آلت تناسلی

نمونه هایی از جراحی برای افزایش طول یا ضخامت آلت تناسلی عبارتند از:

برداشتن رباط آویزان: رایج ترین جراحی برای بلند کردن آلت تناسلی شامل بریدن رباط تعلیقی است که آلت تناسلی را به استخوان شرمگاهی متصل می کند.

تزریق چربی

تعویض بدنه

کاشت آلت تناسلی.

جراحی برای افزایش طول

آلت تناسلی با یک بافت فیبری قوی از طریق رباط ها به لگن متصل می شود. به عبارت دیگر، این بافت آلت تناسلی را در داخل بدن شما پنهان می کند. با جراحی و برش رباط، آلت تناسلی کمتر به داخل بدن کشیده می شود و (از لحاظ نظری) بدن آلت تناسلی را بیشتر نمایان می کند.

برای جلوگیری از ترکیب رباط و بازگشت زایمان قبل از جراحی، متقاضی باید از وسیله ای برای کشش زایمان یا آویزان کردن وزنه هر روز به مدت حدود شش ماه استفاده کند.

جراحی برای افزایش قطر و ضخامت آلت تناسلی

تکنیک اصلی جراحی برای افزایش قطر آلت تناسلی، برداشتن چربی از سایر قسمت های بدن و تزریق آن به بدن آلت تناسلی است. هدف از این کار ضخیم کردن آلت تناسلی است اما این محلول موثر نیست و استفاده نمی شود.

در فناوری جدید این روش از بافت های افراد مرده برای پیوند استفاده می شود. روشی که در بسیاری از جراحی های ترمیمی مورد استفاده قرار می گیرد. این روش پایدارتر است و نتایج بهتری می دهد.

روش های دیگری نیز برای عمل جراحی وجود دارد. به عنوان مثال، در افراد دارای اضافه وزن و چاق، چربی نوک یا ریشه آلت تناسلی با لیپوساکشن (حذف چربی) برداشته می شود. لازم به ذکر است که هیچ جراحی برای افزایش سایز قسمت های مردانه بدون مشورت پزشک انجام نشود. علاوه بر این، برای خرید اینترنتی دارو  افزایش سایز باید به یک اورولوژیست مجرب برای جراحی مراجعه کنید.

برخی از پزشکان جراحی افزایش طول و ضخیم شدن آلت تناسلی را به طور همزمان انجام می دهند، در حالی که برخی دیگر آن را در مراحل جداگانه تجویز می کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 216
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 177
  • بازدید ماه : 8,214
  • بازدید سال : 26,949
  • بازدید کلی : 62,594