loading...

اینترنت سرا

از فیلترهای کوچک اسکرین یا توری قبل از ورود آب از منبع اصلی به تایمر استفاده کنید تا خروجی دستگاه دچار گرفتگی نشود. نازل های مورد استفاده در سیستم مه پاش گلخانه از سایز های 10 تا 50 میکرون موجود می با

مدیر سایت بازدید : 847 پنجشنبه 05 اسفند 1400 زمان : 18:37 نظرات (0)


از فیلترهای کوچک اسکرین یا توری قبل از ورود آب از منبع اصلی به تایمر استفاده کنید تا خروجی دستگاه دچار گرفتگی نشود. نازل های مورد استفاده در سیستم مه پاش گلخانه از سایز های 10 تا 50 میکرون موجود می باشند. برای انجام این کار، لازم است شیلنگ را به شکل حلقه ای به قطر مورد نظر بغلتانید. دسترسی به رطوبت مورد نیاز به نوع نازل، مکان قرار گیری نازل، فاصله نازل ها از هم و فشار آب گلخانه بستگی دارد. این نوع پمپ ها قادر به دستیابی به بالاترین فشار قابل حصول توسط یک پمپ رفت و برگشتی بوده و توانایی دستیابی به فشار های بالاتر از psi 50000 را نیز در برخی از کاربرد های بسیار خاص دارند. پمپ مه پاش از نوع پمپ فشار قوی است تا توانایی کافی برای پر فشار کردن آب و هدایت آن در لوله ها در طولانی مدت را داشته باشد. برای انتخاب نوع محصول و خاک موردنیاز آن، باید با یک فرد باتجربه مشورت کنید. اگر نازل به درستی انتخاب شود، به فشار زیادی نیاز نخواهید داشت، زیرا رطوبت در قسمت های کوچک بیرون می آید و خاک را خرد نمی کند. لطفاً توجه داشته باشید که این کار باید درست بالای ته ظرف انجام شود، در غیر این صورت نشستن زباله در زیر ظرف باعث اختلال در آبیاری می شود.

هنگامی که آب به طور انحصاری به یک نقطه عرضه می شود، این سیستم برای استفاده برای نهال ها مناسب است. استفاده از این تجهیزات سبب می شود تا راندمان کار با کارواش صنعتی افزایش یابد. شما می توانید با کیفیت ترین و در عین حال ارزان قیمت ترین پمپ کارواش صنعتی را در مجموعه اینترنتی ما مشاهده نموده و در صورتی که علاقه داشتید نسبت به خرید آنها اقدام کنید. برای مصرف آب، می توانید نه تنها از یک مخزن آب، بلکه از یک یوروکیوب نیز استفاده کنید: به صورت آماده فروخته می شود و نیازی به ساخت و ساز ندارد، می توان آن را در هر قسمت از کلبه نزدیک به محل آبیاری نصب کرد و مطمئن شوید که در آنجا وجود دارد. در این مقاله درباره کارواش صنعتی، پمپ کارواش صنعتی بیشتر اطلاعات کسب خواهیم کرد. یکی ا ز اساسی ترین قطعات کارواش است؛شیرفشارشکن ازفشاربیش ازحدبه کارواش جلوگیری میکندومانع ترکیدن کارواش میشود و فشارکارواش راتنظیم میکند؛اگرشیرفشارشکن کارواش عمل نکندباعث می شودپمپ کارواش ازقسمت پیچ بترکدوپیچ آن به سمت بالاپرت شود. فناوری مدرن و پیشرفته، کیفیت استاندارد و استثنایی، طراحی زیبا و کاربر پسند و پروسه ساخت اتوماتیک پیشرفته در شرکت اینترپمپ، همه و همه دست به دست هم دادند پمپ کارواش اینترپمپ را به یک شاهکار جهانی تبدیل سازند.

هنگامی که همه چیز انجام شد، لازم است که نوار قطره ای را به آنها عرضه کنید. برخی از قطره چکان ها برای توزیع آب از طریق میکرولوله ها برای 2-4 گیاه طراحی شده اند. گزینه ای برای تامین آب با قطره چکان وجود دارد. این به طور کامل جایگزین کل مجموعه سیستم های قطره چکان خواهد شد. در یک ساعت، نوار قطره ای ممکن است حدود 600 لیتر بیرون بیاورد. فروش تایمر آبیاری قطره ای در تهران با کیفیت استاندارد و ضمانت اصل بودن کالا به صورت عمده و خرده به همکاران و مشتریان با تخفیف ویژه به فروش می رسد. الکتروپمپ روش آبیاری خودکار در گلخانه را با استفاده از قطره بسیار تسهیل می کند. با این روش، از حداقل مقدار محلول سم برای انجام عملیات سمپاشی و ضد عفونی در مکان ها و فضاهای سربسته و همچنین گلخانه ها استفاده می شود. هنگامی که سیستم های آبیاری قطره ای خودکار آب را پاشش می کنند، بیشتر رطوبت تبخیر می شود. برای اطمینان از اتوماسیون کامل سیستم آبیاری قطره ای، از کنترل کننده ای استفاده کنید که از شبکه کار می کند. در این صورت علاوه بر آنها، استفاده از شیلنگ نیز ضروری خواهد بود. سیستم دستگاه فوگر میتواند متشکل از یک الکتروپمپ تحت فشار ، مقداری شیلنگ تحت فشار ، و بر حسب طراحی تعدادی پایه نازل مه پاش و نازل مه پاش و احیاناً سیستم تصفیه فیزیکی آب باشد.

ناگفته نماند که مدیریت مصرف آب را نباید نادیده بگیرید. این سیستم آبیاری ضمن صرفه جویی در مصرف آب و کاهش هزینه مربوط به آن موجب افزایش باردهی محصول و همچنین راحتی و آسودگی در آبیاری می شود. برای نصب این سیستم آبیاری با دستان خود به لوله هایی با قطر 20 میلی متر نیز نیاز خواهید داشت. در صورت وجود هرگونه مشکل می توانید با جستجوی متخصصان این حوزه ارتباط بر قرار کنید تا با تعمیرات سریع این محصول به شما کمک کنند و با وجود در دسترس بودن قطعات محصول، جای هیچ نگرانی برای شما وجود نخواهد داشت. توجه داشته باشید که نازل های می توانند تاثیر گذاری بسیار بالایی را در میزان سرعت عمل و کیفیت آب پاشی داشته باشند و از این روی از مهمترین و حساس ترین قطعات این دستگاه نیز به شمار می آیند. مانند هر سیستم خنک کننده ی تبخیری، عملکرد و راندمان نهایی سیستم مه پاش گلخانه یا دستگاه مه پاش باغی به دمای موجود، سطح رطوبت و میزان تبادل هوا بستگی زیادی دارد به طوری که در دما های بالا (بالاتر از 27 درجه) و رطوبت پایین (زیر 50 درصد) عملکرد سیستم مه پاش یا دستگاه مه پاش بسیار عالی می باشد (مرجع). 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 151
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 315
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 865
  • بازدید ماه : 3,063
  • بازدید سال : 30,217
  • بازدید کلی : 65,862