loading...

اینترنت سرا

جزیره کیش یکی از زیباترین نقاط ایران با سوغاتی های خاص مانند تمام شهرهای ایران است. که آنها را خوشحال می کند. سوغاتی های متنوعی دارد که در این مطلب سایت گردشی تاپ به معرفی سوغات و صنایع دستی کیش

مدیر سایت بازدید : 63 یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 زمان : 11:26 نظرات (0)


جزیره کیش یکی از زیباترین نقاط ایران با سوغاتی های خاص مانند تمام شهرهای ایران است. که آنها را خوشحال می کند. سوغاتی های متنوعی دارد که در این مطلب سایت گردشی تاپ به معرفی سوغات و صنایع دستی کیش می پردازیم.

همانطور که می دانید جزیره کیش یکی از توریستی ترین نقاط ایران و کیش یکی از پرطرفدارترین سفرهای داخلی است. در جزیره کیش گردشگران ایرانی و همچنین گردشگران خارجی زیادی را خواهید دید که برای تجارت به این جزیره می آیند. چه برای تفریح ​​و چه تفریح، این جزیره در واقع بهترین جزیره در سواحل خلیج فارس است و توریست پذیرتر از سایر جزایر جنوبی است. کیش در کنار جاذبه ها و زیبایی هایش سوغاتی های بی نظیری نیز دارد که می توانید آن ها را بخرید و برای دوستانتان هدیه بیاورید. اگر قصد دارید در سفر بعدی خود به داخل کشور سفر کنید بهترین گزینه جزیره کیش خواهد بود زیرا آب و هوای این جزیره بسیار مطبوع است و همچنین می توانید از تمام امکانات رفاهی و تفریحی کیش لذت ببرید یا از همه آنها دیدن کنید. می توانید از جاذبه های گردشگری کیش دیدن کنید و سفری خوش داشته باشید. در آخرین روز سفر خود می توانید به بازارهای کیش رفته و انواع سوغاتی مانند صنایع دستی، پوشاک و محصولات کشاورزی کیش را خریداری کرده و به شهر خود بازگردید. با رضایت کامل

ما سوغاتی های کیش را تقدیم می کنیم

ماهی و میگو

در گذشته گفتیم که شغل سنتی ساکنان جزیره کیش در گذشته و حتی اکنون ماهیگیری است و به دلیل اینکه کیش در آبهای شور خلیج فارس قرار دارد، یکی از جاهایی است که غذاهای دریایی در آن طرفداران زیادی دارد. . ، همانطور که می دانید. پول نقد ماهی تن، ماهی، سنگ ماهی، ساردین، هامور، ماهی ماهی، مارماهی و ماهی مقوایی است و شما می توانید این ماهی تازه را به عنوان سوغات با قیمت مناسب خریداری کنید، شاید شاه یکی از با ارزش ترین و با ارزش ترین ها باشد. مهمات محصولات درياي عمان و خليج فارس جالب است كه تاكنون ده گونه ميگو در اين منطقه شناخته شده است و در ميان آنها مشهورترين خرچنگ يا شاه ميگو بسيار كمياب است و فقط در سواحل صخره اي يافت مي شود و تنها حدود 200000 گونه از اين ميگو ختم مي شود هر سال در تور ماهیگیران ما قرار می گیرد.

انواع قهوه و شکلات نقدی

در هر مرکز خریدی در کیش، قهوه‌فروشی‌ها و شکلات‌فروشی‌ها را می‌بینید، مغازه‌هایی بسیار شیک با محصولات متنوع که نمی‌توانید آن‌ها را ترک کنید. و به دنبال یک مغازه شکلات فروشی باشید البته بهتر است بدانید که قهوه و شکلات سوغاتی محلی و سنتی این جزیره نیستند، اما چون کیش منطقه آزاد تجاری است، قیمت این نوع اقلام بسیار گران خواهد بود و همچنین تنوع گسترده ای دارند. در این فروشگاه ها می توانید انواع قهوه سبز، اسپرسو، ترکی و محصولات شرکتی مانند نسکافه، کاپوچینو، کافی میکس و همچنین برندهای معروفی مانند کلاسنو، لینت، نوتلا، نستله، نسکویک را خریداری کنید. , Elite , Eti , Fragata , Piasten , همچنین می توانید Cavendish , Tasir , Helma , Eagle Premium , Gillian را با قیمت مناسب خریداری کنید.

خرما کیش و مرکبات

جزیره کیش آب و هوای گرمسیری دارد و در جنوب ایران واقع شده است، بنابراین خاک آن برای کاشت پرتقال و خرما بسیار مناسب است و در کیش می توان خرماهای زیادی را دید و بد نیست بدانید که کیفیت خوبی دارند. . خرمای تولید شده در این منطقه بسیار مرغوب است و بهترین خرما در این جزیره تولید می شود. خرمای مرطوب؛ خرمای خشک و خرمای معمولی و همچنین پودر خرما؛ محصولاتی مانند عسل خرما و شیره خرما. خاطرات منطقه را به ارمغان می آورد.

ادویه کیش عسل است

ادویه یکی از معروف ترین محصولات جنوب ایران و جزیره کیش به شمار می رود. این ادویه از هل سبز، ساقه زعفران، فلفل سیاه، دارچین، زیره سیاه، بادیان رومی تهیه می شود. میخک، جوز هندی، ریشه جوز هندی، زردچوبه، گشنیز، زیره، پودر لیمو، رزماری، مریم گلی، فلفل قرمز، جوز هندی، کاری، تخم گشنیز، زیره، زنجبیل و آویشن و بدون شک می توان چنین ترکیبی را در آب خالی درست کرد. در سفر به کیش حتما این نوع چاشنی را تهیه کنید و از آن برای پخت مرغ، ماهی، استیک و خورش از سوغات خوب کیش استفاده کنید.

هنر کیش

یکی از مهم ترین و معروف ترین سوغاتی های کیسی، صنایع دستی کیسی است که بسیار متنوع و از پولک، مرجان، صدف، گوش ماهی و قو ساخته شده و در شیشه، جعبه جواهرات و جواهرات نیز به نمایش گذاشته می شود. مثل مجسمه

حنا کیش

حنا بندان یکی از آداب و رسوم رایج در مناطق جنوبی ایران و همچنین کیش است که تا به امروز حفظ شده است. بد نیست بدانید که نقاشی حنا یکی از هنرهای پرطرفدار در بین بومیان این جزیره زیباست و بسیاری از گردشگران نیز علاقه زیادی به این نقاشی دارند. آنها شکل های زیبایی را روی دستان خود ایجاد می کنند و نشان می دهند، از آنجایی که مصرف حنا در این جزیره بسیار زیاد است، همیشه می توانید حنای مرغوب و آماده و نیمه کاره را از فروشگاه ها خریداری کنید. سوغاتی خوب

پوشاک در کیش

همانطور که قبلاً گفتیم کیش یک منطقه آزاد تجاری است و به راحتی می توان پوشاک باکیفیت و متنوع را به جزیره وارد کرد. شما می توانید در مرکز خرید کیش و همچنین از فروشگاه های شخص ثالث، لباس های با کیفیت و با قیمت مناسب خریداری کنید. به عنوان یک سوغات در کیش می توانید هر لباسی چه مارک و چه غیر مارک را خریداری کنید. ارزان است یا گران؟ کیفیت یا کیفیت پایین به هزینه ای که می پردازید بستگی دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 133
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 261
  • باردید دیروز : 184
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 794
  • بازدید ماه : 2,992
  • بازدید سال : 30,146
  • بازدید کلی : 65,791