loading...

اینترنت سرا

هر شب قبل از خواب صورت خود را بشوییداگر آرایش می کنید، باید بدانید که باید هر شب صورت خود را با یک شوینده ملایم بشویید. اما اگر این کار را نکنید، روغن و ناخالصی‌های موجود در هوا در تمام طول روز ر

مدیر سایت بازدید : 65 جمعه 07 بهمن 1401 زمان : 8:54 نظرات (0)

هر شب قبل از خواب صورت خود را بشویید
اگر آرایش می کنید، باید بدانید که باید هر شب صورت خود را با یک شوینده ملایم بشویید. اما اگر این کار را نکنید، روغن و ناخالصی‌های موجود در هوا در تمام طول روز روی صورت‌تان خواهند ماند. این‌ها می‌توانند منافذ پوستتان را مسدود کنند و منجر به آکنه و پیری زودرس شوند. .
اگر خیلی خسته هستید که نمی توانید صورت خود را بشویید، می توانید از شستشوی صورت برای پاکسازی پوست خود استفاده کنید. https://fatemehhabashi.com/


یک لایه ضخیم از مرطوب کننده را روی پوست بمالید
شب بهترین زمان برای مرطوب کردن پوست با کرم مرطوب کننده است. یک لایه نازک از مرطوب کننده را روی پوست خود بمالید، اما همه آن را مالش ندهید. درعوض، برای حداکثر فواید، اجازه دهید به طور طبیعی تازه و محو شود.


کرم دور چشم را بعد از مرطوب کردن بمالید
اگر از کرم زیر چشم استفاده کنید و سپس مرطوب کننده بزنید، ممکن است کرم دور چشم را به قسمت های دیگر صورت خود منتقل کنید، جایی که کرم اثر کمتری خواهد داشت. استفاده از آن بعد از آبرسانی باعث می شود که در جایی که بیشتر می خواهید باقی بماند و پوست ظریف چشم شما را آبرسانی کند.


قبل از خواب لب های خود را مرطوب کنید
لب‌های شما باید مانند بقیه قسمت‌های صورتتان هیدراته باشند. شب بهترین زمان برای استفاده از بالم لب است، زیرا ساعت ها صحبت نمی کنید، نمی خورید یا نمی نوشید، پس رژ لب مورد علاقه خود را بزنید و با لب هایی زیبا و چاق از خواب بیدار شوید!


هر شب پاهای خود را خیس کنید و جوراب بپوشید
در شب برای آبرسانی به پاهایتان وقت بگذارید و از سر تا پا زیبا به نظر می رسند. پاهای خود را با لوسیون غلیظ بپوشانید. بین انگشتان پا مالش ندهید. سپس جوراب های ضخیم بپوشید تا لوسیون روی ملحفه ها قرار نگیرد.


برای جلوگیری از چین و چروک به پشت بخوابید
اگر به پشت یا پهلو بخوابید، بالش روی صورت شما اصطکاک ایجاد می کند و نیروی جاذبه پوست شما را به سمت پایین می کشد. با گذشت زمان، این می تواند باعث ایجاد چین و چروک در صورت شما شود. علاوه بر فوایدی که برای صورت شما دارد، خوابیدن به پشت، گردن و ستون فقرات شما را در یک راستا طبیعی تر نگه می دارد.
هنگام خواب از بخاری استفاده کنید.  بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران
آبرسانی برای سلامت پوست شما مهم است، حتی در هنگام خواب. یک دستگاه بخور در اتاق خود قرار دهید و هنگام خواب آن را روشن کنید، به خصوص در زمستان که هوا خشک است.
حدود 100 اونس مایع (3.0 لیتر) در روز بنوشید
نوشیدن آب به دفع سموم از بدن کمک می کند و برای سلامت پوست مهم است. اگر برای نوشیدن آب بیشتر به کمک نیاز دارید، یک بطری آب بزرگ همراه خود داشته باشید تا به شما یادآوری کند که آب بنوشید.


برای حالت دادن بیشتر، قبل از خواب به موهای خود مرطوب کننده بزنید
اگر موهای شما خیلی خشک است، یک ماسک حالت دهنده ضخیم به موهای خود بزنید و سپس هنگام خواب سر خود را با یک روسری بپیچید. صبح ماسک را بشویید. اگر موهای چرب دارید، از روغن ملایمی مانند روغن آرگان یا روغن نارگیل استفاده کنید تا از دوشاخه شدن موها جلوگیری کنید.


اگر موهای بلندی دارید، آن را کوتاه کنید
هنگام خواب از موهای خود در برابر اصطکاک محافظت کنید و آن را به صورت قیطان یا دم اسبی شل بپوشید. با این حال، موهای خود را خیلی محکم نکشید وگرنه ممکن است بشکنند.


روی بالش های ساتن یا ابریشمی بخوابید
بالش‌های پنبه‌ای ساده می‌توانند تارهای موی شما را بگیرند به مرور زمان این امر می‌تواند تارهای مو را ضعیف کرده و بشکند به جای آن از ابریشم یا ساتن استفاده کنید تا هنگام خواب موهایتان به نرمی روی سطح بالش بچرخد.


اگر روبالشی ساتن ندارید، موهای خود را در یک روسری بپیچید
پوشاندن موهای خود با روسری یا هدبند دیگر راه خوبی برای محافظت در برابر گره های شکننده است همچنین به شما کمک می کند تا موهای خود را برای روزهای آینده حفظ کنید.


فضایی آرام در اتاق خواب خود ایجاد کنید
اتاق خواب شما باید خنک، تاریک و ساکت باشد تا به شما کمک کند بهترین خواب ممکن را داشته باشید. دما را طوری تنظیم کنید که برای شما راحت است.
اگر می توانید خودتان را در یک کیف خوب قرار دهید تا بتوانید راحت بخوابید. مجلل ترین ورق ها دارای تعداد نخ های 300 تا 400 هستند، اما تا زمانی که ورق شما بین 250 تا 300 نخ باشد، همچنان حس ابریشمی خواهید داشت.
اتاق خواب خود را مرتب نگه دارید تا وقتی وارد اتاق می شوید احساس راحتی کنید. قبل از رفتن به رختخواب، لباس های خود را بشویید و لباس خواب یا تاپ خود را بپوشید.


ملحفه های خود را هفته ای یکبار بشویید
عرق، سلول های مرده پوست و سایر ناخالصی ها می توانند روی تخت شما جمع شوند و از خنک شدن ملافه ها در هنگام دراز کشیدن جلوگیری کنند. در صورت امکان، ملحفه های خود را یک بار در هفته یا حداقل یک هفته در میان بشویید تا تخت خود را راحت و تمیز نگه دارید.


اگر می توانید به برنامه خواب خود پایبند باشید
در صورت امکان، سعی کنید هر روز در ساعت مشخصی از خواب بیدار شوید و به رختخواب بروید. این به بدن شما کمک می کند تا بداند چه زمانی برای یک استراحت خوب شبانه است و شما با آرامش بیشتری از خواب بیدار خواهید شد، که قطعا در صورت شما نمایان می شود!


هر شب حداقل 7 ساعت بخوابید.
3-4 ساعت قبل از خواب از کافئین خودداری کنید
کافئین یک محرک است و می تواند چرخه خواب شما را مختل کند. چند ساعت قبل از اینکه بخواهید به رختخواب بروید، کافئین را با آب جایگزین کنید تا بتوانید خوب بخوابید و در شب احساس شادابی کنید.


قبل از خواب تلفن و سایر وسایل الکترونیکی خود را خاموش کنید
تلفن های همراه، تلویزیون ها و رایانه ها نور آبی مشابه خورشید از خود ساطع می کنند. این نور می تواند مغز را فریب دهد تا فکر کند روز است و از خوابیدن شما جلوگیری می کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 151
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 315
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 895
  • بازدید ماه : 3,093
  • بازدید سال : 30,247
  • بازدید کلی : 65,892