loading...

اینترنت سرا

متن آهنگ چشمات همونجوری که میگنه علیرضا طلیسچی چشمات؛ همون جوری که میگنِ!♫!این چشما؛ همه ی عشقِ منه!♫!قلبم؛ بدونِ تو، نمی زنه!♫!مگه داریم؛ مثِ تو زندگی؟!♫!حرفات که صاف می شینه، توو دلم!♫!من چه جوری،

مدیر سایت بازدید : 78 شنبه 08 بهمن 1401 زمان : 9:30 نظرات (0)

متن آهنگ چشمات همونجوری که میگنه علیرضا طلیسچی

چشمات؛ همون جوری که میگنِ!♫!
این چشما؛ همه ی عشقِ منه!♫!
قلبم؛ بدونِ تو، نمی زنه!♫!
مگه داریم؛ مثِ تو زندگی؟!♫!
حرفات که صاف می شینه، توو دلم!♫!
من چه جوری، از خوبیات بگم؟!♫!
دوس دازم، هر چی که دارم بدم!♫!
نداریم، اِنقد وابستگی! نداریم، اِنقد وابستگی!♫!
نفسِ کی بودی، تو؟ کی بودی تو، عشقم؟!♫!
این همه دوری وُ فاصله رو بشکن!♫!
انگاری رو دلِ من؛ اسمتوُ نوشتن!♫!
نفسِ کی بودی، تو؟ کی بودی تو، جونم؟!♫!
واسه همه عاقل وُ واسه تو، دیوونم!♫!
من دوسِت دارم… بدونِ تو، نمی تونم!♫!
کی بودی، تو؟! کی بودی، تو؟!♫!
نفسِ کی بودی تو؟ کی بودی تو؟!♫!
کی بودی، تو؟! کی بودی، تو؟!♫!

آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام «چشمات همونجوری که میگنه»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 310
  • باردید دیروز : 184
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 843
  • بازدید ماه : 3,041
  • بازدید سال : 30,195
  • بازدید کلی : 65,840