loading...

اینترنت سرا

ارتودنسی دندان برای افرادی که دندان های نامنظم دارند و می خواهند لبخندی زیبا با دندان های منظم داشته باشند ایده آل است. دندانپزشکی که در زمینه ارتودنسی دندان تخصص دارد، با توجه به وضعیت دندان ها، نوع

مدیر سایت بازدید : 163 چهارشنبه 31 خرداد 1402 زمان : 18:41 نظرات (0)


ارتودنسی دندان برای افرادی که دندان های نامنظم دارند و می خواهند لبخندی زیبا با دندان های منظم داشته باشند ایده آل است. دندانپزشکی که در زمینه ارتودنسی دندان تخصص دارد، با توجه به وضعیت دندان ها، نوع ارتودنسی مناسب برای بیمار را تعیین می کند. صبور. برای مشاهده نتایج مناسب در دوره ارتودنسی نیاز به مراجعه به دندانپزشک مجرب و ماهر دارید، از این رو بهترین دندانپزشکان متخصص ارتودنسی دندان در اصفهان را به شما معرفی می کنیم.

یکی از مهم ترین عواملی که بر تصمیم شما برای انجام ارتودنسی تاثیر می گذارد، بدون شک قیمت ارزان آن است. درست است که هزینه موضوع بسیار مهمی است اما در انتخاب متخصص به تبلیغات ارزان ارتودنسی با قیمت های بسیار پایین توجه نکنید. اگر متخصصی را برای ارتودنسی ارزان انتخاب کنید که تجربه کافی در این زمینه نداشته باشد، این امر می تواند آسیب های جبران ناپذیری به دندان های شما وارد کند. البته در مورد ارتودنسی رنگی بیشتر بدانید.

نکته دیگری که باید به خاطر داشت این است که اگرچه ممکن است در ابتدا قیمت ارتودنسی بالا به نظر برسد اما با توجه به مزایا و مزایایی که دارد می توان گفت ارزش آن را دارد و هزینه بالایی ندارد. همچنین به شما در صرفه جویی در دراز مدت کمک می کند.

دکتر محمد علی نصری

دکتر محمدعلی ناصری متخصص ارتودنسی در اصفهان، فارغ التحصیل دندانپزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و فارغ التحصیل رشته ارتودنسی از دانشگاه جندی شاپور اهواز در سال 1393 است. به مدت دو سال به عنوان عضو هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان (خرم آباد) تخصص یافت و همزمان به سمت ریاست دانشکده دندانپزشکی آزاد بروجرد و مدیر گروه ارتودنسی منصوب شد. دکتر ناصری در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین متخصصین ارتودنسی در اصفهان مشغول به کار هستند.

دکتر. مرا تیموری کن

دکتر. فاطمه تیموری متخصص ارتودنسی اصفهان درمان عیوب فک و صورت. خدمات: اصلاح ناهنجاری های فک و صورت در بزرگسالان، اصلاح ناهنجاری های استخوان فک در کودکان در حال رشد، اصلاح ناهنجاری های فک و صورت، ارتودنسی پیشگیرانه در کودکان.

متخصص دندانپزشکی

آدرس اصفهان جلان تنگ توحید روبروی پارکینگ توحید ساختمان البرز طبقه چهارم

شماره تلفن ها -

دکتر حسین هستفولیدی

دکتر حسین شصت فولادی متخصص ارتودنسی در اصفهان است.

بهترین کارشناس ارتوپدی، حسین شهذت فولادی

آدرس اصفهان خیابان شریعت غربی مجتمع ایران زمین 3. kat

شماره تلفن -

دکتر. سوسن صادقیان

دکتر سوسن صادقیان، متخصص ارتودنسی اصفهان، عضو هیئت علمی دانشگاه، خدمات وی عبارتند از: ارتودنسی ثابت، متحرک، نامرئی، بیماری های دندان.

اوسوایت، اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، مجتمع پرشین

شماره تلفن -

دکتر زینب اعظمیان

دکتر زینب ازمیان متخصص ارتودنسی مقیم اصفهان است. ایشان در سال 1392 از دانشگاه اصفهان فارغ التحصیل شدند.دکتر ازمیان بعدازظهر سه شنبه در کلینیک سیواک شهرک سلامت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان بود.

متخصص ارشد ارتوپدی

آدرس اصفهان، چهارباغ بالا، مجتمع کوثر

شماره تلفن -

دور زدن. حنانه سادات حسینی

دکتر حنانه السادات حسینی متخصص ارتودنسی (عضو انجمن ارتودنتیست های ایران (IAO) و اروپا (EBO)) اصفهان، اصلاح ناهنجاری های فک و صورت، دارای هیئت مدیره ویژه، عضو انجمن ارتودنتیست های ایران و اروپا.

آدرس: شاهین شهر، خیابان فردوسی، شعبه اول، مجتمع سهراب، طبقه دوم

شماره تلفن -

نادرترین مسلمان از این دو

دکتر نادر مسلمی متخصص ارتودنسی اصفهان.

آدرس اصفهان، خیابان شریعتی، روبروی درمانگاه بیمارستان شریعتی، ساختمان فراز، 603، طبقه 6

شماره تماس 03136284572

نسخه تاکوتا فارینا ز شیر

دکتر. فریناز شیربان (متخصص ارتودنسی ارائه دهنده انواع درمان های ارتودنسی کودکان، جوانان، بزرگسالان) لیسانس دندانپزشکی عمومی از دانشگاه اصفهان در سال 1363 است که در سال 1385 مفتخر به مقام اول در علوم پایه کشور شد و فارغ التحصیل شد. دانشگاه پزشکی اصفهان در سال 1390 و در همان سال مدرک دکتری خود را از دانشگاه اصفهان دریافت کرد. دکتر. شیربان در سال 1372 بالاترین رتبه کمیسیون ویژه خود را دریافت کرد و از همان سال به عضویت هیئت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه اصفهان درآمد.

کرو: اصفهان، توحید میدانی، چهارراه مهرداد، بانک پدیو نسپه، ساختمان مینیاتوری، طبقه سوم

شماره تماس: 03136274363 - 09338002538

دکتر امین شیروانی

دکتر. امین شیروانی متخصص ارتودنسی در اصفهان است. یک متخصص ارتودنسی خوب علاوه بر دانش کافی و مرتبط، باید طیف وسیعی از مهارت های لازم برای رفع و رفع مشکلات دهان، دندان و فک مراجعین را داشته باشد. چنین متخصصی باید انواع درمان های ارتودنسی از جمله ارتودنسی ثابت، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی نامرئی و غیره را متناسب با مشکلات و پیشرفت های دندانی بیماران ارائه دهد.

آدرس اصفهان، میدان احمدآباد، ابتدای خیابان سروش، کلینیک ویژه افضل

شماره تلفن -

از. نسیم الازنشری

دکتر. نسیم عزناشری خدمات تخصصی ارتودنسی را برای ایجاد لبخندی زیبا و متناسب با چهره هر فردی ارائه می دهد. پس از گذراندن این دوره در سال 1387 وارد دوره تخصصی ارتودنسی شد و پس از دریافت مطب خصوصی در سال 1391 به عنوان مدرس در دانشکده دندانپزشکی آزاد اصفهان مشغول به کار شد. او همچنین در بخش خصوصی و دفترش در شهر اصفهان کار می کند.

آدرس اصفهان، خیابان توحید میدانی، طبقه فوقانی داروخانه دی

شماره تلفن -

هزینه ارتودنسی در اصفهان چقدر است؟

قیمت بریس در اصفهان ثابت نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد. متخصص منتخب شما در ارتودنسی نوع رویه درد دندان هایت همه بر هزینه درمان ارتودنسی تاثیر می گذارد. برای اطلاع از قیمت دقیق بریس در اصفهان می توانید صفحه نمایش داده شده هر دندانپزشک را مشاهده کرده و سؤال بپرسید. ضمناً در معاینه و ارزیابی وضعیت دندان های شما قیمت تعیین می شود.

آخرین کلمات

و با جستجو در فضای وب و بر اساس نظر کاربران لیستی از بهترین متخصصین ارتودنسی اصفهان را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم. اگر تجربه ای در این زمینه دارید می توانید نظر خود را در نظرات همین مقاله بنویسید. می توانید پیشنهادات خود را با بخش مدیریت سایت در میان بگذارید.

اطلاعات بیشتر: https://realtimedentist.com/1400/02/بهترین-دندانپزشکان-در-تهران/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 186
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,125
  • بازدید ماه : 743
  • بازدید سال : 27,897
  • بازدید کلی : 63,542