loading...

اینترنت سرا

دلیل اصلی مقایسه عملکرد رگرسیون تجمیعی با رگرسیون خطی نیز مقایسه عملکرد روش غیرخطی مزبور با روش خطی است که در اغلب پژوهشهای حسابداری و مالی استفاده میشود. تمامی بنگاههای اقتصادی (چه خورد و چه کلان ) ک

مدیر سایت بازدید : 173 سه شنبه 17 اسفند 1400 زمان : 17:36 نظرات (1)


دلیل اصلی مقایسه عملکرد رگرسیون تجمیعی با رگرسیون خطی نیز مقایسه عملکرد روش غیرخطی مزبور با روش خطی است که در اغلب پژوهشهای حسابداری و مالی استفاده میشود. تمامی بنگاههای اقتصادی (چه خورد و چه کلان ) که در سطح جامعه فعالیت میکنند، نیاز مبرمی به ساماندهی حسابها و چرخههای مالی خود دارند و از این رو همیشه جایگاه شغلی حسابداری، یکی از ارکان مهم سلسله مراتب اداری هر مجموعه کاری میباشد و بدیهیست تحصیل این رشته و کسب تخصص در آن، آینده شغلی مناسبی را در پی خواهد داشت. یکی دیگر از نرمافزارهای حسابداری، نرمافزار حسابداری ابرستان است که به صورت رایگان برای بخش حسابداری شرکتهای نوپا و کوچک ارائه میشود.این نرمافزار برای سهولت در استفاده کاربران، خدمات بازاریابی و فروش، خرید، تولید، دریافت، پرداخت و انبارداری را بهصورت یکجا فراهم نموده است. در نتیجه هیچگاه نباید موجودی انبار فروشگاه به صفر برسد. از طرف دیگر اگر اندازه مجموعه دادههای آموزشی خیلی بزرگ باشد، دقت تخمین با توجه به اندازه کوچکتر مجموعه دادههای آزمون از قابلیت اطمینان کمتری برخوردار خواهد بود. در این پژوهش، به منظور قابلیت مقایسه بهتر با روش مبتنی بر همبستگی از هفت متغیر اول (بهتر) رتبهبندی شده در این روش استفاده میشود که این متغیرها به ترتیب رتبه در جدول 2 ارائه شده است.

در جدول 2، هفت متغیر بهینه انتخاب شده در روش مبتنی بر همبستگی ارائه شده است. بنابراین، ابعاد سودآوری، کارایی، اهرم مالی، نقدینگی، نسبتهای مبتنی بر هر سهم، نسبتهای مبتنی بر جریان وجوه نقد و نسبتهای بازار در نظر گرفته شده است. ما از مدیران مالی با درآمد بالا دعوت میکنیم تا راز موفقیت خود را با شما در میان بگذارند. متغیر وابسته در این پژوهش، بازده سهام است که مشابه پژوهشهای پیشین، طبق رابطه 1 (بهعنوان نمونه، دستگیر و خدابنده، 1382، 106 و ثقفی و شعری، 1383، 98) از تقسیم مجموع عایدات یک سهم در طول دوره مالی بر قیمت سهم در ابتدای دوره، محاسبه میشود. بیان میکنند این انحراف آن میزان از اطلاعات سود است که از آن بهعنوان اطلاعات جدید موجود در پراکندگی رشد سود حسابداری یاد میشود؛ زیرا شوک یا تکانه (خطای مدل) آن میزان از مقدار سود را مشخص میکند که واکنش تولید ناخالص داخلی را در طول زمان به سبب شوک ایجادشده در اقتصاد بر میانگیزد. بازده میانگین هندسی، بازدههای تجمعی و ترکیبی مربوط به گذشته را اندازهگیری میکند. و ضریب تعیین) مربوط به پیشبینی این روش با روشهای متداول شبکههای عصبی مصنوعی و رگرسیون خطی مقایسه میشود.

افزونبر این، بهمنظور ارزیابی عملکرد روشهای مختلف انتخاب متغیر بهینه، معیارهای ارزیابی (میانگین قدرمطلق درصد خطا، مجذور مربع میانگین خطا و ضریب تعیین) حاصل از هر یک از روشهای انتخاب متغیر با یکدیگر و همچنین با معیارهای ارزیابی حاصل از عدم انجام مرحله انتخاب متغیرهای پیشبین در هر یک از روشهای خطی و غیرخطی مقایسه میشود. در این پژوهش به منظور ارزیابی عملکرد رگرسیون تجمیعی و کسب نتایج تجربی قابل مقایسه، معیارهای عملکرد (شامل میانگین قدرمطلق درصد خطا، مجذور مربع میانگین خطا و ضریب تعیین) این روش غیرخطی با روش غیرخطی شبکههای عصبی مصنوعی و رگرسیون خطی مقایسه شده است. 1) تا پایان اسفندماه سال 1382 در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده باشند. شما باید هر چند وقت یکبار گزارشات گردش حساب را بدست آورید تا جریان نقدینگی را پیش بینی کنید. بسته خدماتی: می توانید خدمات پر کاربرد و پر سود را بشناسید و سود و زیان خدمات ارائه شده را برآورد کنید. 2) شما میتوانید زمینههای را که در آن بیشترین مشکلات هزینه را دارید، مشخص کنید (آموزش حسابداری بازار کار نیاز).

با توجه به بررسیهای انجام شده، تعداد 101 شرکت در دوره زمانی 1383 الی 1392 حائز شرایط فوق بوده و مورد بررسی قرار گرفته است. جامعه آماری این پژوهش، کلیه شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی دوره زمانی 1383 الی 1392 میباشد. 6) اطلاعات مالی مورد نیاز برای انجام این پژوهش را در دوره زمانی 1383 الی 1392 بهطور کامل ارائه کرده باشند. تعداد 124 شرکت پذیرفته شده، بهدلیل غیرتولیدی بودن یا پایان دوره مالی غیر از اسفندماه، از مجموع شرکتها حذف شد. شرکتها و سازمانهای و یا هر واحد اقتصادی میتواند این نرم افزار را به صورت تک کاربره و یا به صورت شبکه دریافت کنند و برای انجام کارهای مختلف حسابداری مورد استفاده قرار دهند. از دیرباز تأثیر اطلاعات حسابداری بر ریسک و بازده، توجه پژوهشگران را بهدنبال داشته است. از روش پسرویدادی زمانی استفاده میشود که محقق پس از وقوع رویدادها به بررسی موضوع میپردازد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط خرید موزر اصل در تاریخ 1400/12/22 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

خرید موزر اصل , خرید اینترنتی موزر , ماشین اصلاح موزر , ریش تراش موزر , قیمت موزر جهت دریافت و سفارش موزر با شماره های
09104444732 یا 09334444732 تماس بگیرید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 603
  • بازدید ماه : 5,935
  • بازدید سال : 42,180
  • بازدید کلی : 77,825